• صفحه اصلی
      • مدیران سازمان
      معرفی شرکت
    • شعب
    آشنایی با شرکت
    • سهام عدالت
      • اوراق تبعی
      • ورود به سامانه معاملات بر خط
      • سوالات متداول کاربران بر خط
      • قوانین و مقررات معاملات برخط
      • معرفی معاملات آنلاین
      معاملات برخط یا آنلاین
      • ورود به سامانه معاملات اینترنتی
      معاملات اینترنتی یا آفلاین
      • راهنمای خرید و فروش از طریق کال سنتر
      • فرم های کال سنتر
      • قوانین و مقررات خرید و فروش از طریق کال
      کال سنتر
    • تعیین کارگزار ناظر
    • نرخ کارمزدها
    اوراق بهادار و فرابورس
      • صنعتی و معدنی
      • کشاورزی
      • پتروشیمی و فرآورده های نفتی
      • تابلوی بر خط بازار
      بازار فیزیکی
      • قراردادهای آتی
      • قراردادهای اختیار معامله
      • کارمزد ها
      بازار مشتقه
      • کارمزد ها
      بازار فرعی
      • معرفی بورس انرژی
      • خدمات کارگزاری پارسیان
      • پذیرش مشتریان
      • تابلوی بر خط بورس انرژی
      بورس انرژی
    • تحلیل
    بورس کالا، آتی و انرژی
    • آرشیو
    • آموزش
    • عرضه پذیرش
    • نرخ هزینه مالی اعتبار
    سرمایه گذاری
  • شماره حساب ها
    • اخبار
    چهارسوق مالی پارسیان
    چهارسوق مالی پارسیان   اخبار   پارسی چت بیمه پارسیان؛ سامانه پاسخگویی هوشمند در صنعت بیمه
اخبار
1402/09/28

پارسی چت بیمه پارسیان؛ سامانه پاسخگویی هوشمند در صنعت بیمه

پارسی چت بیمه پارسیان؛ سامانه پاسخگویی هوشمند در صنعت بیمه

پارسی چت بیمه پارسیان؛ نخستین سامانه پاسخگویی هوشمند در صنعت بیمه

 

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، با معرفی چت بات جدید بیمه پارسیان با نام "پارسی چت"، به عنوان نخستین سیستم پاسخگویی هوشمند در صنعت بیمه، گامی مهم در راستای نوآوری و ارتقاء خدمات به مشتریان در مسیر تحول دیجیتال خود برداشته است.

این سیستم پیشرفته، با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته، قادر است به طور هوشمندانه به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. با این ابزار نوآورانه، مشتریان می‌توانند به‌صورت آنلاین و در هر زمانی از این سرویس استفاده کرده و پاسخ‌های دقیق و سریعی درباره محصولات بیمه‌ای، روند ادعا و خسارت، شرایط بیمه نامه و سایر موارد مرتبط را دریافت کنند.

براساس این گزارش در پارسی چت بیمه پارسیان، سوالات در دسته بندی های انواع بیمه ها طبقه بندی شده است و همچنین برخی سوالات پرتکرار به صورت پیش فرض برای مخاطب نمایش داده می شود. با این روش، بیمه گزاران و مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت خواهد کرد.

با معرفی این چت بات، بیمه پارسیان گامی مهم در جهت تسهیل در ارتباط با مشتریان و ارایه خدمات بهتر و سریع‌تر برداشته است که قطعاً به ارتقاء تجربه مشتریان و بهبود فرآیندهای صنعت بیمه کمک خواهد کرد.

علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این خدمت ارایه شده به سایت بیمه پارسیان و یا به آدرس https://parsichat.parsianinsurance.com/ مراجعه نمایند.

آخرین خبر‌ها

  • marker خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان / دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • marker درج نماد بیمه اتکایی آوای پارس در بازار پایه فرابورس
خدمات کارگزاری پارسیان:
  • معرفی شرکت
  • شعب
  • پیشنهادات‌و‌انتقادات
  • خدمات کارگزاری 1
  • خدمات کارگزاری 2
اوراق بهادار و فرابورس:
  • سهام عدالت
  • معاملات برخط یا آنلاین
  • معاملات اینترنتی یا آفلاین
  • کال سنتر
  • تعیین کارگزار ناظر
  • نرخ کارمزدها
بورس کالا، آتی و انرژی:
  • بازار فیزیکی
  • بازار مشتقه
  • بازار فرعی
  • بورس انرژی
  • تحلیل
آدرس:
تهران بزرگراه جلال آل احمد ، حد فاصل اشرفی اصفهانی و یادگار امام ، ضلع جنوبی ، پلاک 25 کارگزاری پارسیان
تماس : 87148000 - 021
فکس:

021-44374625


تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به کارگزاری پارسیان می باشد.
© Copyright 2019 . All rights reserved.

پشتیبانی آنلاین
We are sorry, but support is not available at the moment.
تولید شده در خانه وب